18 maj 2010

Wimbledonhundar

4 kvartsfinaler i derbyt ikväll men en del lopp utöver dessa som är bra och har förtidsodds.

jag har plokat ut 4 spel under kvällen.

7.40 - 1 Droopys Joe
2 hundar bör göra upp om detta. 1 och 3. Men DJ har bästa läget och bäst odds (4,50) och blir mitt spel.

9.10 - Forecast 3/6
6 är klar favorit men jag tycker 3 - Krug Ninety five har gjort det bra hittills och utesluter inte vinst. 3-6 åt båda hållen kan ge bra.

9.25 - 2 Bandicoot Tipoki
2,36 för högt på denna. Visst, den möter två bra hundar (Lyreen mover som jag spelat på 2 ggr t.ex.) men så bra som BT var senast är det ingen anna som varit i derbyförsöken i år.

9.45 - 1 Bush Paddy
Ensam railer i ett lopp med 4 widehundar. Så många därute brukar innebära problem och det kan bli raka spåret för 1:an. 3,75 värt en peng

2 kommentarer:

Åke sa...

Mårten hur var det man fick tag på dig? Har du någon email eller MSN du kollar dagligen?

Anonym sa...

Hej Mårten, vilken sida kan man spela på hundar? hittar det inte på dom sidorna jag kollat.