25 maj 2010

Ingen Tennisflyt :(

Gasquet ledde med 2-0 men förlorade
Yani hade flera matchbollar men förlorade
Verdasco bröt direkt men blev sedan bruten i gamet efter

Nu lägger jag tennisen på hyllan ett par dagar.

Inte mycket upphetsande idag men jag har ändå två spel i fotbollen som kan vara något.

Öster - AIk 2-1,90
Öster rejält svagt superettanlag som är perfekt för aik att få lite självförtroende emot. Uppehåll i Allsvenskan så man kan satsa på detta.

Enköping - Skiljebo 2-3,20
ESK obesegrade hemma men imponerar inte. Man har ett lag som inte har i toppen att göra. Skiljebo startade trögt men kan vara på gång. Inget bra bortspel än men här kan man mkt väl ta 3 poäng

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig!

Det är så att jag har en ny blogg o jag undrar om du skulle vilja titta lite på den o se om du vill länka till den från din sida för att jag kommer att lägga ut dagliga spel från och med nu och kommer att spela hela VM.....

http://batigolsspelblogg.blogspot.com/