14 april 2009

Champions League

Jag har ett spel i CL idag.

Chelsea - Liverpool - Liverpool hålla nollan
Chelsea vann 3-1 i första mötet och Liverpool måste göra minst 3 mål för att ha chans på avancemang. Är det något lag på denna nivå som kan klara detta så är det Liverpool. Imorgon är det 20 år sedan Hillsborough och Liverpool kommer ge än mer än normalt pga detta. Mascherano är tillbaka och Gerrard spelar trots skadebekymmer. I Chelsea saknas Terry och det är som vi vet ett stort avbräck. Liverpool kommer föra matchen och jag tror man vinner och kanske kan man klara 3-0. Men att de håller nollan känns som det bästa spelet i denna match.
Jag hittade 3,40 hos WillHill kanske finns det högre på annat håll?!

6 kommentarer:

eyebet sa...

Mycket bra sida! Hoppas det går bra om jag länkar till dig från min sida?
Danni

Anonym sa...

ingen Gerrard med på bänken :O

// Swzzi

Mårten sa...

eyebet: Länka på du :) Jag kommer snart börja utbyta länkar med andra tipsters öht.

Anon: Aj då. Är han mer skadad än man befarat eller vilar man honom till ligans avslutning?

Dahla sa...

Tack för en grymt bra sida!

Får hoppas att CL matchen slutar som du säger med en 0-3 vinst.

Keep up the good work!

Lulle sa...

Gerrard vilas till ligaspelet. Tack för Pool. Har spelat på att de ska vinna matchen. Den slutsatsen drog jag utifrån din analys ;)

Vesslan sa...

dom höll nästan nollan för övrigt ;) bra analys, sämre utfärdat av pool, dom borde läsa på din sida lite mer! :D