12 april 2009

Ystad - Haparanda

Jag har fått erbjudande om att vara med i crew på dagens TV-inspelning av Aschbergs och Fylkings program som de har i samband med deras promenad genom landet för Prostacancer. Programmet går på TV8. Jag har inte bestämt mig för hur jag ska göra men jobbar utifrån förutsättningarna att jag ska vara med vilket innebär kort tid med bloggandet. Därför blir topptipset utan kommentarer.

igår gav det inte mycket och missen på Pompey gör inte så mycket.

Macclesfield och Raith vann. De andra kryssade så det var inte mer än en OK dag.


Topptipset söndag:

1. Aston V - Everton 1
2. Man C - Fulham X2
3. Hammarby - Gefle 1X
4. Reggina - Udinese 1X
5. Deportivo - At. Madrid 1X2
6. Osasuna- Bilbao 1X2
7. Sevilla - Getafe 1
8. Gijon - Valencia X2

1 kommentar:

Kage sa...

Det vore ju intressant att se hur mkt du började med och se hur spelkassan växt eller sjunkit!