23 april 2009

Svensk torsdag

Topptipset funkar inte just nu men jag ger inte upp.



Idag har jag ett litet spelförslag



Örebro - Kalmar 2
Jag gillar ÖSK och tycker de spelat bra hittills. Man slog Helsingborg hemma senast och man har slagit Örgryte borta (men alla slår ÖIS just nu). Kalmar har inlett svagt med 2 poäng på 4 matcher. Men här brukar man lyckas. 3 raka vinster borta mot Örebro kan ingjuta självförtroende inför dagens match. KFF måste snart ta första 3-poängaren och jag tror den kommer idag. 2,90 känns bra och även någon tiondel under är värt ett försök.


Övriga tankar är följande:
Syrianska har inlett bra och kan mycket väl slå Mjällby som gått bättre än förutspått.
Helsingborg ska slå Halmstad normalt sett.
Åtvidaberg tror jag en del på i år och Ljungskile ska vara ett lag man normalt slår.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag satt det igår, chansade på spik på malaga :P