27 augusti 2009

7 rätt igen

En 7:a på topptipset igen. Wigan svek rejält och förstörde en annars kul topptipskupong.


Jag ska bort i helgen men kommer reka spel ändå. Det som kommer bli lidande är hur långa analyserna blir. men tipsen är bra ändå (hoppas jag :) )

Idag inleder jag med 3 EL-matcher:

Amkar Perm - Fulham 1
Fulham har 3-1 att gå på och behöver inte vinna. Jag tror de får svårt att göra det iaf och deras mål måste vara att inte förlora med 2 eller fler mål. Man har spelare skadade och Johnson, Murphy, Konchesky och Zamora har stannat hemma. 3,00 bra på AP.

Elfsborg - Lazio 1
Elfsborg kommer att satsa på att vända 0-3 från första mötet. Hemma kommer de vinna men de kommer inte gå vidare. Även överspel lockar här men jag spelar Elfsborg till 2,70.

Sigma - Everton Över 2,5 mål
Everton vann hemma med 4-0 och självklart är matchen över men Sigma kommer satsa allt framåt. Everton vilar spelare vilket kan leda till mål för hemmalaget men samtidigt kommer de få enorma kontringschanser och här kommer det bli massor av mål.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill tacka för dina fina analyser som gav mig klirr i kassan igår. En trippel med Amkar,elfsborg samt cl brugge gav mig fina 11.59 (svenska spel) Mvh Johan Andersson