08 augusti 2009

Hambletoniantips

Hambot på Meadowlands i natt och jag har fått tips från en amerikansk kontakt som kan Amerikanskt trav och Meadowlands. Har använt honom här förut.
Han har tippat de 5 lopp som ingår i V5 här hemma och tipsen kommer här (översatta till svenska)


1 - Det står troligen mellan 4 och 7. Men gardering kan löna sig.
Rank: 4,7 - 3,2,1 - 5

2 - Ett singelstrecksförslag. 1-Holiday road är bättre och har bästa positionen.
Rank: 1 - 6,2,8 - 3,10 -5

3 - De tippade favoriterna får svårt. 2-Chick N tell är mitt första val då den kommer få det perfekta loppet. Men gardera på.
Rank: 2 - 3,8,10,1 - 5

4 - dagens Bankerspel. 1-Elusive desire är klasshästen i fältet och vinner.
Rank: 1 - 2,5,4 - 6,9

5 - 2-Explosive matter vinner Hambletonian. Klar favorit borde 1 bli men alla kommer köra mot den och det gynnar 2:an.
Rank: 2 - 1 - 4,5,3,8,6


Jag har satt ihop ett litet system baserat på dessa tips.

1 - 1,2,3,4,5,7
2 - 1
3 - 1,2,3,8,10
4 - 1
5 - 1,2

60 rader



---------------------------------------------
jag skrev fel i ett lopp. Elusive desire i avd 4 har startnummer 1 och inget annat.
Mitt fel då jag försökte föra över tipsen jag fick till svenska och när jag gjord eom texten.

Hopps det inte påverkat era spel och tack till den som uppmärksammade detta.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Topptipset ?

Anonym sa...

Hej en liten grej bara, såg att Elusive Desire har startnummer 1 istället för 2.

Anonym sa...

ryggad. det gick ju inte så bra på v75:an idag så det ska bli kul å följa din rad.

Mårten sa...

Oaks (avd 4) missades V5:an i. Jag vet inte om det var avgörande för utgången men kusken bakom 1:an körde lite konstigt IMO.