02 januari 2010

Bloggen fyller 3 år

Jag har haft denna blogg i 3 år nu! Första inlägget kom denna helg 2007 och då var det FA-cupspel och hästar som gällde. Likaså kommer det att bli idag.

Jag har hållt på med spel på nätet sedan 1996 och både drivit en mailinglista (som hade rejält många medlemmar under en period och som skapade kontakter jag fortfarande använder mig av). Jag har varit med på siter bl.a. drev jag Gamblers domains svenska sida ett tag (innan vi blev tvugna att lägga ner pga en viss lallare), föregångaren till alla de spelforum som nu finns på nätet. Jag har jobbat på spelbolag som oddssättare mm
Men inget har gett mig lika mycket som bloggandet. jag har en trogen läsarskara som ofta kommer med kommentarer och skickar mail om egna spel mm Det har gått dåligt ibland, det går riktigt bra ibland och det är alltid kul att kunna hjälpa andra till vinster och jag hoppas kunna fortsätta med det under 2010.

Dessutom är jag lite stolt över att jag haft bloggen så länge. Många (de allra flesta) spelbloggar läggs ner tidigare än så. Men mig blir ni inte av med så lätt :)


Tack till alla er läsare. Hade jag inga sådana vore det ju tråkigt att blogga :)

Gott nytt spelår på er. 2010 kommer förhoppningsvis bli det bästa hittills och jag hoppas kunna guida er till en del av era vinster under året!


Tips till dagen kommer efter 10.

Inga kommentarer: