10 januari 2010

Kvällens NFL

Visst ät Lotto kul :( 2:a på match 1 var det 12,5% chans på så den gick inte in för mig.

NFL ikväll och jag hoppas på 2 rätt igen :)

New England - Baltimore 1 (-3,5)
baltimore har aldrig slagit NE men var nära i oktober då en tappad boll förstörde för dem. NE är sämre än på flera år men har enorm rutin från slutspelet och hemma tror jag de vinner med mer än handikappet.

Arizona - Green bay - Under 47,5
Här håller jag stenhårt på Arizona men är lite rädd för att GB kan vinna. Men att det blir en poängsnål, tillknäppt tillställning tvekar jag inte över. Tror inte på mer än ett par TD per lag. Så underspelet känns riktigt bra.

3 kommentarer:

Åke sa...

Kul du spelade exakt samma rader som mig i nattens NFL Matcher.

Spelade dock under spelet på 46,5 i stället för 47,5 :)

Stoffe sa...

Inte så lätt direkt att tippa amerikanska sporter...

Unknown sa...

Cards-Packs

Historiens poängrikaste slutspelsmatch.. ;)