02 januari 2010

Övriga lördagsspel

Utöver topptipset spelar jag följande spel idag (kota rekar):

Från tipset:

Mk dons - Burnley 1-3,20
Boro - Man C 1-6,00
Pompey - Coventry 2-5,00

Sunderland - Barrow 1(-2) - 2,10
Här tror jag Sunderland vinner enkelt. Man har flera skadade men spelar med samma lag som mot Blackburn i PL och mot icke-ligalaget Barrow blir det enkel seger. Barrow har bara spelat två gånger på en månad och kommer förlora med 4,5 mål. 2,10 är kanonbra!

Southampton - Luton 1-1,50
bra bank. Klasskillnad på lagen just nu och båda har en del spelare borta. 1,50 ett bra odds på en "säker"

Accrington - Gillingham 1-2,60
Gills saknar många spelare och har knackig form. Accrington har även de någon spelare borta men har bra form. Hemma är man alltid bra och jag tror på vinst till fint odds.


I övrigt tror jag stenhårt på Fulham och Liverpool och båda kan spelas. Se även upp med York borta mot Stoke.

2 kommentarer:

bahama sa...

Fina spel din Kota hittat :)
Rygg på dem direkt.

USiT sa...

Fina spel.

Testar några jag med