24 januari 2010

NFL + Serie A

Idag har jag spel i båda NFL-matcherna samt i Milanoderbyt och jag inleder i Italien.

Inter - Milan 1
Milan saknar bl.a. Nesta och det är ett stort avbräck. Inter saknar framförallt Eto´o men brukar vinna hemmaderbyt (4 år i rad). Jag tycker de är bättre för tillfället och Milans spel efter nyår må ha gett segrar men IMo är de inte på topp. 2,50 bra på Inter.


----------------------

Indianapolis - NY Jets
Jag gillar Jets och den spelglädje de visar upp. men nu tar det stopp. Manning spelar bra för dagen och jag tor man kan krossa Jets idag. Jag trodde de skulle bli större favoriter och mitt spel är givet. Jag tror på vinst med 20 poäng eller mer och spelar givetvis Colts -8. Även överspelet spelas då det kan rinna iväg om Colts öser på.
Jag har även 3 sidspel hos William Hill.

SPEL:
Colts -8
Över 40 (tror på runt 54-60 poäng)

Colts -13,5 (odds: 2,75)
First scoring play : Colts touchdown (odds 2,15)
Manning över 265,5 passing yards (Odds: 1,83)



New Orleans - Minnesota
Jag tror på en superbowl mellan de bästa QB i NFL sedan länge. Manning mot Favre. Alltså vinner Minnesota i natt. Jag spelar dock handikappspelet för att vara på den säkra sidan. Jag har dessutom 3 sidspel.

SPEL:
Minnesota +3,5

Första TD : Sidney Rice (odds 9,00) (3 TD senast)
Home team 1 defensive TD (Odds 7,00)
Away team 1 Defensive TD (odds 7,50)

Inga kommentarer: