31 januari 2010

Redovisning av spelen

En hel del spel att redovisa och det gick väl OK igår iaf.

Redan i fredags hade jag ju 2 spel.

Underspelet i Australien satt :) och Leeds vann med 34-6. I halvtid stod det 6-6 och jag trodde inte att de skull täcka handikappet. Men enorma sista 14 minuter då de verkligen krossade Crusaders gav en fin vinst. Bra start på rugbysäsngen.

Igår började jag med att få in Wellington som vann med 1-0.
Aston Vill vann.
Liverpool höll nollan.
Hibs vann, men med enorm tur. St Mirren gjorde ett självmål i matchens sista minut. Puh!

West Ham var en besvikelse som inte mäktade med en vinst. Nottingham och Dundee förlorade och Bury spelar på måndag, så det spelet är kvar.

Topptipset missades på WB och så klart WH.
Tips-SM raden gav 9 rätt. Inget resultat som gör att jag ligger bra till men det är ju flera veckor kvar :)

Hästarna gick rejält med plus trots att endast 1 häst vann.
Pistolet Noir hade jag skrivit fel tid på men då hn kom 2:a efter en 101-oddsare så kanske det var tur!? Även Carruthers kom 2:a men var rejält slagen.
The Saywer vann dock och det till hela 6,50 :):) Så hästarna gick plus igen.


Nya tag idag. Tips kommer under förmiddagen.

Inga kommentarer: