24 juni 2008

Blandad tisdagskompott

Idag har jag flera spel som känns bra. Ett av dem är på fotboll men annars blir det engelska hästar och Wimbledon tennis.


Tennis:

Mahut - Tursunov 2
Bookies har gjort detta till en jämn kamp med olika favorit. MEN, jag tycker Tursunov ska ta detta utan problem. Det finns 2,00 men 1,85 och mer är klart spelbart!

Roger Vaselin - Cilic 2
dagens bankspel. Cilic gick bra i Nottingham förra veckan då han slog bl.a. Thomas Johansson med 6-1,6-2. Möter nu en kvalspelare utan meriter. 1,25 finns och det är ett bra banksspel. Men jag tror på enkel seger och spelar även 3-0 till 2,25 och mer.



Hästar

Brighton 2.30 - Souter´s sister
Brighton 3.00 - Zaarmit



Fotboll:

Finn Harps - Bohemians 2
Nu söker jag mig till Irland :) Finn Harps ligger precis ovanför nedflyttningsstrecket och har 2-1-3 hemma. bohemians leder och har 6-1-0 på bortaplan. Klasskillnad och då Finn Harps har flera ordinarie borta idag så känns 2:an mycket sker till 1,65 eller mer.

Inga kommentarer: