01 juni 2008

Söndagstips

Gårdagens Meadowlandstips var verkligen usla. Eller så var det hästarna. Flera favoriter som i de flesta fall kördes bort. Ska bespara er tipsen framöver.

Idag har jag två tips.

Hull - Bradford 1 (+10,5)
Rugby Leagues Challenge cup kvartsfinal.
här förväntar jag mig en tät, jämn match och även fast jag tror Bradford vinenr (de vann med 16poäng i ligan) så tror jag Hull underskattats lite idag. Tittar man på lagen så är Hull starkare än den senaste tiden med Bradford har en del skadebekymmer. Jag tror på en mycket jämn match och tror inte Bradford vinner med så mycket som 11 poäng eller mer.

Wakefield - Oldham 2 (+42)
En annan kvartsfinal. Jämna odds på detta just nu men linen sjunker rejält. Wakefield vinenr utan bekymemr men frågan är om de krossar Oldham så som bookies tror. Jag tror inte det utan har en känsla av att det blir en vinst på 20-28 poäng någosntans och spelar detta utan att tveka.

Inga kommentarer: