08 juni 2008

Söndagens EM-spel

Österrike - Kroatien
jag har sedan tidigare tippat Kroatien i dagens match mot Österrike. men trots OK odds så lägger jag inga fler ägg i den korgen.
Jag tänker inte avråda någon från att spela på Kroatien. men jag har fått en känsla av att Österrikarna kommer tråka ihjäl Kroaterna idag och satsa stenhårt på poäng. Lite torskfrossa alltså och därför blir det ett annat spel i denna match. Nämligen spel på "No goalscorer" som första målskytt. Som vanligt innebär det vinst även om det bara blir självmål i matchen. Upp till 8,00 har jag hittat på detta och det får bli dagens garderingsspel gentemot spelet jag har från december på kroatien i denna match.


Tyskland - Polen
Tyskarna har blivit för stora favoriter och 1,50 och lägre är IMO helt ospelbart i en premiärmatch i EM. Polen vann sin kvalgrupp före allas nya kelgrisar, Portugal, och är nog inte så dåliga som det säga. Jag tror vi får mål i denna match och gör två spel på det.
Mål innan 30 minuter : JA - 1,90 och mer finns
Båda lagen gör mål: JA - 1,85 och mer finns


Är även inne på 3 svenska lag som kan vinna. Lite låga odds så spela gärna trippel eller dubblar:
Hudiksvall (start 17.00)
Smedby (16.00)
Hammarby TFF (16.00)

Inga kommentarer: