10 juni 2008

Tisdagens EM-spel

Spanien - Ryssland - Båda lagen göra mål
I december trodde jag mycket på Ryssland i detta EM. De spelade bra i kvalet och har den bästa coachen. Dock har de haft en del allvarliga skador och det saknas spelare som är viktiga för laget så jag tror de får svårt att vinna. Dock kan de, med en bra insats idag, gå vidare från gruppen.
Spanien står i för låga odds för att intressera mig. De brukar vara upphaussade innan turneringar för att sedan misslyckas. Kanske blir det så i år med!? Jag avvaktar iaf innan jag sätter pengar på dem. Jag tror på en öppen match och lita rinte på något av försvaren och tippar att båda lagen gör mål. Det ger runt 2,15 i odds.


Sverige - Grekland - Under 2 mål
jag tror detta blir en målsnål, avvaktande match och spelar på att det blir max 1 mål i matchen. Det finns hos en del bookies och ger runt 2,40 i odds.
Ett annat alternativ är att spela 0 mål i första halvlek, som ger 2,20 eller mer hos de som har det spelet. Bäst är att avstå större spel i denna match då detta är mycket ovisst. Så det blir bara låga insatser på underspelet.

Inga kommentarer: