21 september 2009

Kommentarer

Ingen bra söndag. Bara 2 av fotbollsspelen satt fast där hade jag förvisso ett par värdespel.
Inget rätt på NFL. Nära på en del håll men inte tillräckligt. Nya tag framöver.


Skriver man blogg får man emellanåt kommentarer. Det är kul, det visar att folk läser bloggen. Oftast kommer kommentarer då det går dåligt, troligen ofta från samma personer. Men det finns ju alltid besserwissers som alltid är anonyma och alltid håller koll på då det går dåligt för tipsters.
Sedan finns det de som kommer med intressanta kommentarer som innehåller något av värde. Ni minns väl tipset som kom i en kommentar i april. Nämligen det att Dalkurd skulle vinna Div 2 NS. Då stod de i 17,00. De sjönk snabbt men jag hoppas fler än jag hann spela på kommentartipset. Förra helgen säkrade de seriesegern och det var ett kanontips jag måste tacka för igen.

I natt kom två NFL-tips i kommentarerna från Åke. Det första till matchen som spelas nu mellan NYG och Dallas. i slutet av 3:e leder NY med 3 men det känns som Dallas kan vända.
Det andra är till MNF-matchen och det är ett spel jag tycker verkar bra.

Oj... Medan jag skrev detta kom en TD för Dallas och nu leder de :) Jag håller tummarna.

1 kommentar:

Åke sa...

Jag blev mäkta förvånad över matchen Giants vs Stars. Stars QB Romo måste haft en hel del i huvudet så som han spelade bort matchen under Q2. Känns som de hade en hel del oflyt i den matchen.

Han passar WR som ej lyckas fånga bollen och springer vidare bollen tar på HÄLEN och stutsar upp och fångas av Giants som får en sjukt viktig turnover. Sjukaste jag sett på ett bra tag :)

Nåväl tror fortfarande på Dolphins i morgon.