05 september 2009

Nattsvart lördag

Ok, en del hästar är kvar och alla matcher är inte slut men hittills ingen vinst. Nästan så jag hoppas att jag missar en match till på topptipset så jag inte ryker enbart på Zlatans turmål.

Inget tips imorgon mer än det rugbytips jag tidigare gett.

Nya kval på onsdag men varje gång det är landskamper så är jag ute och cyklar känns det som. Dessutom är jag borta mycket i veckan. Just nu känns det inte som om det blir spel då men vi får se.

Tung lördag men det blir bättre snart igen.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du var riktigt ute o vevade i lördags tror inte du hade ett endaste rätt. Bättre jobbat nästa gång

Anonym sa...

Tyvärr sprack även rugbyspelet

Anonym sa...

Skulle vara kul o se mårtens +/- unit under senaste året. Kan denna människa verkligen vara på plus sidan?

Benke Bus sa...

Topptipset har gått plus :)

Anonym sa...

Fan så snabba folk är att döma. En snabb koll på Mårtens tips visar att om man spelat flatbets senaste månade så har man gått rejält plus.

Massa hästar till fina odds och Aston Villa till 10ggr mot Liverpool mm har varit klockrena tips från Mårten.

Döm ingen på en dålig helg.

Åke sa...

Mycket avundsjuka tycker jag, det är upp till var o en att följa tipsen.Jag tycker det är en bra sida...

Nix sa...

Tröttsamma kommentarer. Jag är mer nyfiken på DIN ROI anonym 19.38 eftersom du sitter här och spelar allan. Det går inte att vinna varje gång, kör på Mårten.

Anonym sa...

Jag ligger i alla fall på plus efter att ha följt Mårtens tips. Sen har jag kanske inte valt att rygga alla hans rekar... Jag får tacka för alla bra tips om matcher/hästar som jag annars skulle missat att spela på!