10 september 2009

NFL mm

Onsdagen räddades av Paraguay och Argentina har en tuff väg till VM.


I natt börjar NFL och trots flera års tittande från min sida så är jag lite av en amatör och behöver flera omgångar för att känna mig inne i säsongen. Men jag har ett litet spel till nattens match.

Pittsburgh - Tennesse 2 (+6,5)
Jag tycker Pittsburgh är lite för stora favoriter sett till hur bra Titans var ifjol. 13-3 var bäst av alla lag och även om Pittsburgh vann Superbowl så vet jag inte om de var bättre under säsongen. Liten peng spelas på handikappet.


I väntan på den så har jag en tennischansning.

Nadal - Gonzalez 2-3,40
Nadal har 6-3 och 5 raka vinster i inbördes möten. Tycker dock att Nadal blivit för stor favorit här. Han var lite sämre i senaste matchen medan Gonzalez spelar riktigt bra. Chanspeng spelas till bra odds.

Inga kommentarer: