17 september 2009

Spela mot Enköping

Fulham hade enl. rapporter tur som klarade en poäng men jag tycker det är svagt av CSKA att inte slå ett klart försvagat Fulham.


Enköping har sparkat Jesper Blomquist som tränare, vilket även innebär att han inte kommer spela mer heller. Då de vann 7-1 nyligen var det Jeppe som förde dem till storsegern. Nu tar juniortränaren över och jag tror inte att det ger en kick till laget. Snack om att "gamle" Rolf Zetterlund ska ta över sedan och det kan ge en positiv känsla. Nu tror jag man får svårt i helgen då man möter Gröndal på hemmaplan. Gröndal har förvisso bara 1 vinst på 9 senaste men slog i senaste bortamatchen Karlslund. ESK har bara en vinst på senaste 11 och det var nog mer att allt lyckades en kväll än ett bevis för att de kan spela bra fotboll.

Jag tror ESK rasar ur div 1 denna säsong och jag tror man förlorar mot Gröndal. Inte alla bookies som satt upp odds än. Hittills finns 2,90 på 2:a och det är på gränsen till spelbart. Dyker odds över 3 upp så spela direkt.

1 kommentar:

Åke sa...

Sofia ! ? . Som sagt man kan inte vinna jämt....