28 januari 2009

Åtminstone en läsare lär vara glad

Det stora 144 raders systemet på topptipset som en läsare bad mig göra satt!! :)
Jag spelade inet själv (valde den mindre varianten) men de som följde (vilket jag hoppas att läsaren som skrev gjorde vann 2647:- GRATTIS!

Liverpool tappade poänmg på straff.
Blackburn kvitterade trots straffmiss och West Ham klarade handikappet trots straffmiss.

WH och MC var de bästa raka spelen och de satt.

Så pengar till några hoppas jag, även fast jag själv gick back.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du hörsammade mim förfrågan. Andra gången nu som du blivit vinst då jag följt dig. Hoppas du fotsätter med topptipset.
tack.

Anonym sa...

Vann du? Förstog inte bra om det va du eller någon annan som vann, men jag vann :) på under 50 kr system.

Grattis till andra vinnare.. ;)

Men vart är lördags topptipset tips?