28 januari 2009

Onsdagsspel

VERDASCO VANN!!!!! 3-1 i set!!

Bury och Charlton vann även de!!

Skellefteå tappade in 01 i 3:e minuten sedan blev det inte fler mål. En klar besvikelse.
Gills tappade 1-0 till 1-2 i andra, svagt.
Wolves mäktade inte med men det var ju också ett oddsspel.



Topptipset idag känns väldigt tråkigt. Antingen ingen utdelning alls ellerskräller det rejält. Jag rekommenderar er att stå över eller spela för mer än 1 krona raden.
Hinner inte med analyserna (hål-i-vägg-lagarna kommer tillbaka till mig snart) men jag skriver lite kort om tipset.

System 27 rader

Helgardera följande:

1 Everton - Arsenal
Kan sluta hur som helst. Hade hoppats att Arsenal blivit större favoriter så värdet på 1X är mindre än förväntat men helöppet som sagt.

5. Catania - Inter
Inter vinner väl troligen men deras form är inte bra och de spelade inte bra trots seger senast. Catania har slagit Roma hemma och är en kul skräll.

8. Sampdoria - Lazio
Sampdoria har svag form och Lazio förlorade oväntat i helgen hemma mot Cagliari. Kan sluta hur som helst.

Övriga är säkra IMO.
2. Blackburn ska inte förlora mot Bolton. Vill ni gardera mer ska denna match väljas först
3. Man C tror jag en hel del på ikväll och tror de kan vinna med ett par mål. Newcastle värdelösa just nu.
4. Liverpool vinner. Wigan har tappat spelmässigt och jag tror även Liverpool vinner med ett par mål.
6. Fiorentina vinner. Napoli utan chans i helgen hemma mot Roma och borta är de klart sämre.
7. Milan ska vinna med ett par mål trots att Genoa vunnit 2 raka i ligan på bortaplan. Klasskillnad.


1X2
1
1
2
1X2
1
1
1X2


Till kvällen har jag spel på 4 lag som alla ska vinna med ett par mål och jag spelar handikappspel på alla 4.

Wigan - Liverpool 2(-1)
Inga problem i Liverpool. Keane tillbaka efter petningen i helgen. Wigan har frågetecken på bl.a. fd Liverpoolreservem Kirkland (målvakt). En del nya, ex. Mido, lär spela för Wigan men de får enormt svårt mot ett Liverpool som komma ösa på framåt. 3,00 riktigt bra.

Manchester C - Newcastle 1(-1)
Dålig form hos bortalaget som dessutom, som vanligt, har flera skadade. MC ställer troligen upp med Robinho från start trots de bekymmer det varit med honom nyligen. Jag har feeling för att MC kan vinna med 3-4 mål idag. 2,80 är ett givet spel.

Chelsea - Boro 1(-2)
Alves tillbaka i Boro som även får tillbaka fler spelare. Men Chelsea kommer flexa musklerna idag och jag tror på tennissiffror. Klasskillnad och jag spelar -2 för oddsen skull. 3,00 är ett OK odds.

West Ham - Hull 1(-1)
Båda lagen lär spela med en del nyförvärv. WH har hittat formen och spelat riktigt bra på slutet. Hull utan form och de kommer vara chanslösa ikväll. 3,10 är kanonbra.


Av dessa kan ni spela alla som raka spel också såklart men bästa raka vinnarspelet är West Ham till 1,75 och Man C till 1,80.



------------------------------------------

Jag hann inte mycket mer än publicera detta innan jag fick mail om att ändå tippa 144 rader topptips. Isf ser min rad ut så här.

1X2
1X
1
X2
1X2
1
1X
1X

Inga kommentarer: