12 januari 2009

Måndagsspel

6 rätt på topptipset igår. Men med en utdelning på lite dryga 300:- så överlever vi det.

2 av 3 NFL-spel satt. Philadelphia vann men San diego fick stryk med 11, vilket var för mycket. Däremot satt överspelet säkert. Nästan så att Pittsburgh själva klarade linen.

Både hunden och hästen satt igår och dagens tips kommer här.


Hästspel:
Gårdagens resultat: 1:a (5,00)
Satta spel 3/8 (totalodds: 10,00)

Måndagens tips: Fakenham 2.50 - No Panic


Hundspel:
Gårdagens resultat: 1:a (2,50)
Satta spel: 3/10 (totalodds: 7,25)

Måndagens tips: Sheffield 12.42 - 1- Florida Jamie




Ang NFL så har jag en del tankar inför conferencefinalerna. Intressant att 3 "fågellag" tagit sig dit förresten; Eagles, Cardinals och Ravens.

Baltimore får svårt borta mot Pittsburgh. Aldrig tidigare har en rookie QB vunnit 2 matcher i sluspelet och att de nu ska vinna en tredje borta mot ett svårslaget lag som Pittsburgh tror jag inte på. Jag hoppas dock på dem då jag gillar deras spel, Vinner Baltimore så tror jag de tar hem Superbowl.
I den andra matchen lär Philadelphia få en enkel resa mot Super bowl mot Arizona. Arizona spelar bra men Philadelphia spelar bättre.

Mitt tips: Philadelphia - Pittsburgh i finalen. Philadelphia vinner med en TD.

Inga kommentarer: