02 januari 2009

Fredagens spel

Jag har nya hund och hästspel idag och ev. blir det spel på kvällens FA-cupmatch.

Först ett tips på var ni ska spela på mina hund- och hästtips; William Hill. De har nämligen "Best odds guarantee". Det innebär att ni alltid kan spela på det odds som spelobjektet har just då, vid speltillfället, utan behöva bli sura om oddset höjs. Om SP (Starting price - det odds som gäller vid startögonblicket) är högre så får ni det oddset istället. Kanonbra!


Hästspel:
Gårdagens resultat: 3:a
Satta spel: 0/1

Fredagens tips:

Folkestone 2.05 - Aux Le Bahnn



Hundspel:
Gårdagens resultat: 4:1
Satta spel : 0/1

Liten kommentar till gårdagens spel. Loppet såg ut att vara inställt. Alla bookies jag kollade på stängde spel på detta lopp och det efter. Jag fick t.o.m. tillbaka min insats. Dock ser jag i officiella resultatlistan att loppet sprangs och jag skriver upp det som förlustspel. Någon kanske hann spela!?


Fredagens tips:

Wimbledon 9.45 2 - Zodiac Comet

Inga kommentarer: