01 februari 2007

8 av 10 + Gr3

Min bekant satte en hästvinnare idag också. Är han månne nätets bästa hästtippare?? 8 av 10 tips har vunnit!


Nu till kvällens Gr 3.

Avd 1: Här är det fel favorit. 1- Newlawn Timmy är bästa hunden och har bästa läget. I Sverige är 3:an nästan dubbelt så mycket streckad. IMO står loppet mellan dessa två. Eftersom jag vill ha en spik så blir det dock 1:an på spelvärde. Min rank 1-3-2-6-5-4

Avd 2: Öppet lopp. Jag tar alla. Min första rankade, 4- Toms best beauty bör vara bästa hunden men garderingar krävs. Min rank 4-3-2-5-1-6

Avd 3: Här är 4- Quarterland Phil nästminst streckad. Det är fel IMO. Hunden debuterar i England. Det är en irländsk hund med få starter bakom sig. Irländska hundar är generellt lite bättre än den klass de hamnar i då de komme rtill England. QP ser ut som en hund som kan klättra i klasserna. Mamman har lämnat ifrån sig ett flertal bra hundar och jag hoppas Quarerland Phil är en av dem. Jag garderar men detta är mitt roliga drag för kvällen. Min rank 4-1-6-3-5-2

Mitt system idag:

1
Alla
1,4,6

18 rader



Jag har även en kvällshund

Walthamstow 7.45 5- Pork Pie
Dagens bästa hundvinnare. Bra läge, bra form. Ger runt 2,50.

Resultat: En säker vinnare till 1,80. Högre odds fanns men han sjönk ner under 2.

Inga kommentarer: