10 februari 2007

Lördagens resultat

Ett av de bästa MAXspel jag haft ställdes in. Nästintill MAXspelet på Darlington satt enketl dock då de vann med 2-0.
Tyvärr missade Liverpool och Blackburn. Det som avgjorde Liverpools match är det som gör att jag nästan enbar ttippar hundar numera. Newcastles 2-1 mål kom på straff efter filmning och varje gång jag ser det i en fotbollsmatch så tröttnar jag mer och mer på fotboll. Det gäller både som spelobjekt och som sport att titta på. Nu är det ju inte säkert att Liverpool hade vunnit, men Newcastle hade definitivt inte vunnit. Det är inte första gången Newcastle tar poäng på tveksamma domslut i år.

Nåja... Dagens bästa spel satt iaf.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra tips om Darlington ryggade den med
-1 hcp.
Tack för tipset!

Anonym sa...

Jo, jag tänkte också tacka för tipset om Darlington matchen. Satte in ett "maxspel" där :)

Mårten sa...

Kul att ni är nöjda och att jag kan hjälpa er att vinna :)