04 februari 2007

Inför Superbowl

Det finns ju mängder av sidbets att göra på Superbowl och jag har hittat några intressanta.

För det första har jag ju ett MAXSpel sedan tidigare. Sedan tror jag Indianapolis vinner. Statistik mm talar för det. Men 1,40 är inte så jättebra odds kanske.
De spel jag tittat på är följande:

Första poängen: Här tror jag Chicago gör ett field goal som första poäng. Gardera med ett FG från Indianapolis om ni vill. men jag tror att Chicago, som underdogs, gärna startar med en snabb 3-poängare. 4,50 ger det i odds.

Första TD: Jag tror det blir Indianapolis som gör första TD. Då är det antingen rookien Addai eller Harrison som lär göra det. Jag tror Manning satsar på att Harrison i början och spelar till 8,50.

Rushing och recieving yards: Här har jag två spel. Jag tror Addai kan få många yards och spelar över 61,5 yards. Samtidigt har jag feeling för att Chicagos Berrian får en tuff match och att han misslyckas med att nå linen på 70,5. (WH har satt linen vid 55,5 yards)

Odds och line varierar lite mellan olika bookies. Poäng och TD-spelen är William Hills odds. Linen för Yards är från Unibet.


--------------------------------------------------------
Det tog inte många sekunder innan två spel var körda :(
MEN... många TD:s gör ju att Överspelet blir bättre.

Inga kommentarer: