03 februari 2007

MAXSPEL i Superbowl

Innan jag hoppar i säng så tänkte jag dela med mig av helgens kanske klaraste MAXSPEL. Det är i Superbowl på söndag natt och orsaken till att jag ger det redan nu är att det finns risk att spelvärdet kommer försämras fram till matchstart.


Indianapolis - Chicago >47 poäng
Jag MAXAR överspelet i denna match. Just nu ger flera bookies 47 som line men hos ett antal bookies börjar linen krypa uppåt (jag har hittills sett 48,5) eller oddsen sjunka på överspelet.
Det känns som det blir en poängrik match i Miami på söndagnatten. både Colts och Bears är två lag som offensivt kan skapa flera TD:s i matchen. Men jag tror även att Chicago kan fixa någon TD i defensiven. Deras försvar hade flest turnovers av alla lag i grundserien och Peyton Manning har ju, som vi sett, slängt bort bollen någon gång i stort sett i varje match. Chicago kommer skapa flera tillfällen att sno åt sig bollen då Indianapolis anfaller och skapa farliga chanser.
Jag tror, eller känenr mig ganska säker på, att vi når en bit över 50 poäng i denna match och jag MAXAR utan tvekan!!

Inga kommentarer: