04 februari 2007

Jag säger som Fylking...

ÄNTLIGEN!!!

Idag satt Gr3!! på 2 rader, eller egentligen på en enkelrad då 2:an i avd 2 var struken!

I avd 1 vann 2- Maltese Dan enkelt efter ledning hela vägen. Odds i England var 2,25. På andra plats kom 1:an

I avd 2 var min förstahund 2 struken. Spelade ni på den utan att själv ange reserver så fick ni in 6:an istället för 2:an. Jag själv trodde ju att det stod mellan enbart 1 och 2 och spelade dem båda som vinnare och tog samma hundar som reserver. Det innebär att jag fick 2 vinnande rader.
För 1- Creda Lady spetsade tidigt och krossade motståndet. Hon vann med nära 9 längder! 2:a kom 6:an. Oddset i England blev 1,73.

I avd 3 vann 5- Iveman Ross lika enkelt med över 8 längder. 1:an kom på andraplats. Oddste på vinnaren i England var 1,44.

Jag tippade alltså rätt vinnare och tvåa i alla tre loppen och satte självklart denna enkla Gr3. Totaloddset i England blev 5,60.
I Sverige gav kombinationen 2-1-5 hela 22,61!!

Så även en enkel dag finns pengar att hämta :)


Jag har troligen en bra vinnare imorgon också som lär rensa eftersom väggtidningen inte tippar den. Dessutom har väggtidningen felaktiga uppgifter om en annan hund.

Inga kommentarer: