02 februari 2007

Gr3 Fredag

Svår Gr3 ikväll. Jag tippar ett litet system och väntar med de större insatserna till roligare dagar.

Avd 1: Min rank 3,6,1,2,5,4
3 är bästa hunden. Se upp för 6:an som kan få ett perfekt lopp.

Avd 2: Mn rank: 2,5,6,4,3,1
2- Clonad Top är en självklar spik för mig. Helt bortglömd av spelarna i Sverige.

Avd 3: Min Rank: 3,6,5,1,2,4
Även 3- Firesafe Corey är ett spikdrag. jag dubblar dock med 6:an trots att den är löjligt stor favorit i Sverige.

Mitt system:

1,2,3,6
2
3,6
8 Rader

RESULTAT: 3-6-5
132 ggr i odds och det var tur att vi inte spelade för mycket.



Newcastle slog Sydney idag. I slutet av första halvlek var dte slagsmål mellan spelare vid ett flertal tillfällen och domaren tappade matchen helt. Tyvärr hann han förstöra för Sydney genom at ge ett andra gult kort till deras bästa spelare medan Newcastlespelarna som startde det hela klarade sig utan kort. 10 man i Sydney orkade inte i andra och man körde väldigt defensivt för att få 0-0. Men efter Newcastles mål, framförallt efter det andra, så var dte bara Sydney på planen och Covic i Newdastles mål hade enorm tur att han nollan.

Dagens hästspel misslyckades. Började långsamt och missbedömde tempot. När den anföll hade ledarna för mycket ork kvar och spelet var kört.


Jag är inte på topp idag hälsomässigt sett men återkommer med ett par drag från helgens engelska fotboll senare ikväll. Just nu orkar jag inte skriva analyser. Men jag kan komma med ett tips till kvällen ändå. Cardiffs odds är bra mot Barnsley. Cardiffs formsvacka är över och de måste testas till de fina odds de ger idag.

Inga kommentarer: