07 januari 2007

En söndagshäst

Idag blir det nog inga spel från mig mer än NFL-matcherna. Jag har inte hittat några kul sportdrag och på söndagarna är hund- och hästsporten sällan kul i England.

MEN, jag har fått ett tips från en person i England som är duktig på hästar. Hästen springer på Irland och där har jag ingen koll men litar på denne persons tips med en liten slant. Tippas ge 3,50 och jag har blivit rådd att inte spela till lägre än 3,00 (om nu inte oddset beror på strykning av favoriten förstås)

Naas 2.00 Kazal





Gör ett tillägg. Fann ett mail i mailboxen som varnar för spel på Barcelona idag.
Tydligen var man bara 11 man på träningen häromdagen. Många spelare har varit/är sjuka och skadade.
Idag saknas Deco och Ronaldinho pga avstängning. Zambrotta och Thuram är def. borta pga skador. Troligen saknas även bl.a. Motta och Saviola. Visst är man ett bra lag ändå men till dagens odds så känns de helt iskalla att spela på.
Ett avslag är ju också ett speltips, eller hur!

Inga kommentarer: