21 januari 2007

Tips från min bekant

Idag har jag återigen ett hästtips från min bekant. Samt att jag har två egna tips.

Som vanligt tar vi min bekants tips först.


Towcester 2.10 Milton des bieffes
3 starter i England har givit 2 vinster. Stort vikthandikapp nu men har visat såna kvalitéer att man måste tro på honom igen. Bör ge lite dryga 2,00.


Sen mina 2 tips från samma bana

Towcester 1.40 Warnes way
Vann sin andra start över hinder, gick sedan upp i högsta klassen (Class 1) med stort vikthandikapp. Var då riktigt bra igen som 3:a. Möter klart lättare hästar (Class 3) idag och ska vinna. Ger runt 2 i odds.

Towcester 3.10 Evelith Forrest
Klart bästa hästen i fältet. Gillar underlag och distans. Vann senast enkelt och ett par av de hon slog har vunnit bra lopp efter det, vilket visar att det var en bra seger hon tog. Kommer bli stor favorit, men är värd det. Jag tror inte vi får mer än 1,50.

Inga kommentarer: