12 januari 2007

Fredagens spelresultat

Bene Lad startade till hela 15,00. Oddset höjdes hela tiden fram till start. Vad detta beror på vet jag ej. Jag misstänker att den extremt tunga banan kan ha något att göra med det hela.
Han var, precis som oddset indikerade, chanslös. Jag har mailat min bekant för att fråga om orsaken till denna enorma höjning av oddset på Bene Lad.
Tyvärr kan det bli så här. Jag fick tipset i går kväll och det är ju svårt att veta då hur banan blir mm. Men jag är säker på att min bekant kommer att sätta fler vinnare framöver.

Bavarica startade som 3:e favorit till 10,00. Hästen gjorde ett bra lopp men kom bara 6:a och det blev ingen vinst idag :(


Jag har fått svar från min bekant. Han bad om ursäkt för att han inte hörde av sig angående Bene Lad och underlaget. Det var fruktansvärt dåligt väder och banan passade inte alla för Bene Lad. Tränaren hade tydligen kommenterat det också innan loppet.



En tråkig speldag avslutades med att trippeln missades. AIK vann, ÖSK tappade 3-1 till 3-3 och Bajen hade en dålig dag. Bara att bita ihop och komma igen.

Inga kommentarer: