25 januari 2007

Enbart ett tips från min bekant idag

Idag blir det inte mycket till tips. Jag råkade ut för en liten olycka igår på väg hem från Stockholm. Blixthalka mellan Bålsta och Enköping och jag for av vägen i 110 km/h. Som tur var fanns det massa snö i diket brevid vägen så jag klarade mig bra. Hur bilen mår har jag inte vågat kolla efter. Det tog iaf mycket tid med bärgning mm och dessutom var jag inte på humör för att sätta mig med startlistor mm när jag väl kom hem. Jag hade dock fått et tmail från min bekant i England, som ni vet har bra koll på hästarna där. Idag komerm han med ytterligare ett tips från Irland som verkar intressant.
I kvällkommer även mina tips till helgens slutspelsfotboll I Australien som börjar 10.00 på fredagen svensk tid.


Gowran Park 1.45 Celestial Wave
Vunnit 6 av 9 starter. Är obesegrad då banan är tung och blöt. Har toppchans mot svagare motstånd än senast. Bör ge runt 2 i odds.

Inga kommentarer: