08 januari 2007

Läsarmail med DD

Jag har fått läsarmail och det är alltid kul :) Personen i fråga har skickat med ett par tips till kvällens tävlingar på Färjestad som "tack för tipsen". Sånt är ju alltid kul.
Jag har fått tillåtelse att lägga ut 2 av 3 tips på bloggen. (texten är min sammanfattning av det som skrevs till mig)

I DD-2 står 9 Ricard väldigt hårt inne och övertippas pga Björn Goop. Favorit borde vara bästa hästen i fältet, 11 Räser Sune. Rensar bättre på V65 än DD verkar det dock.

I V65-1 spetsar 1- Emma Flower och hon kan hålla ända in i mål. Borde vara favorit och är inte överspelad än (trots Goop :) )


Efter dessa tips har jag själv slängt ihop en DD för kvällen:

DD-1 : 1, 6, 11
DD-2 : 11

Eftersom jag själv inte hänger med så bra i Travet just nu så litar jag på de tips jag får, så länge de kommer från bra tippare.

I övrigt blir måndagen spelfri. Kommer dock att både ha egna hundtips till imorgon samt få ett nytt tips av personen som gav mig gårdagens vinnare i Irland.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är inne på Räser Sune jag med. Läste att Collander själv tror på vinst. Även Färjestads hemsida har spikat Räser Sune.