21 januari 2007

Två veckor med blog

Efter två veckor med bloggen så börjar det utkristalliseras vad jag borde satsa mest på :) Jag har gjort en liten snabb uträkning på alla spel som jag lagt. Jag kan ha missat något och jag kan ha räknat fel, jag ber isf om ursäkt, men det är bara en snabbräkning som sagt.


Jag har gjort 3 MAXspel. 2 av dessa har suttit till totaloddset 3,54. Om ni varit med på alla 3 ligger ni alltså plus (förutsatt att ert MAX alltid är lika stort). Det känns bra. Sätter jag 2 av 3 så bör det bli vinst på Maxspelen. Men självklart vill jag sätta alla spel :)


Jag har testat ett par spel på NFL. Förutom ett maxspel så är det 5 huvudspel jag rekommenderat. 2 av dessa har suttit till totalodds runt 3,80. Så här är jag lite back.

På fotbollen har det gått illa. Av 10 spel har bara 2 gått in till totalodds runt 4,40 (beroende på bookie). Mer än hälften i förlust. jag har även gett 4 sidtips varav 1 satt til 3,00. Så fotbollen går inte bra just nu.

Hundarna i England har gått bra. Iaf innan lördagens 7 förlorande hundar. Men på 32 huvudspel (jag tippade ju en hel kväll på Wimbledon där 4 av 8 spel var bra spel och övriga fyra skulel spelas med en liten slant). Om ni satsat 100:- på varje spel skulle nu ligga 257:- plus ungefär. Jag hoppas vinna ikapp lördagsförlusterna så snabbt som möjligt :)

Men det är på hästarna man verkligen kunnat tjäna pengar under dessa två veckor. Jag och min bekant i England (som f.ö. satt 3 av 4 tips) har gett 19 hästtips. 11 har vunnit (samt att ett V/P-spel satt) till totaloddset 31,64. Med 100:- insats per häst ger detta en vinst på ca 1200:-.


Detta är inget inlägg där jag menar att slå mig för bröstet och hävda att jag är bäst. Jag är väldigt ödmjuk då det kommer till spel och vet att spelform går upp och ner. Jag gläds åt att kunna hjälpa andra att vinna pengar och jag hoppas ni ger mina tips fler chanser även om ni råkat missa de vinnande spelen.

Nu glömmer vi tidigare framgångar och bakslag och jobbar vidare mot nya, fina vinster :)

Inga kommentarer: